13 april 2014

Med Herman i sofaen, og Holger i haven

 

 

Det er for koldt derude i dag, så jeg er trukket ind i sofaen. Om lidt KAN det være, at jeg tager mig sammen til at lege lidt med garnreolerne og deres organisering, men jeg ved ikke helt.. det trækker egentlig også bare at ligge og glo på elektronisk underholdning. Især da når der bydes på min hemmelige ynglingsmand..  HR. Herman. Ham er jeg bare såååå vildt med. Og så laver han jo mad jeg godt gad smage.

IMG_4512[1]

 

 

På min havevandring i morges, dukkede Holger op. Han har været meget strejfende i de sidste par dage, så jeg har ikke set meget til ham, men her var han så. Kælen og snakkesalig. Vi tog på vandring sammen:

( KATTESPAM forude..)

IMG_8384IMG_8387IMG_8388IMG_8389IMG_8390IMG_8394IMG_8398IMG_8412IMG_8417IMG_8423IMG_8426IMG_8434IMG_8441IMG_8442IMG_8443IMG_8444

Og så skred han igen..

 

IMG_8453IMG_8454IMG_8455IMG_8457

Farvel og tak for denne gang. Det var hyggeligt.

 

 

IMG_8371

Mit påbegyndte og ervedatbliveetableret kompostområde. Kommunen uddeler IKKE kompostdimser her, så jeg griber det an fra en anden vinkel. Har jo plads nok. Med lidt mandlig muskelkraft til at hamre pælene rigtig godt i jorden, bliver hegnet her fint. Der skal vokse klatreplanter op ad, så man ikke kan se ind. Med tiden..

IMG_8459

Terasse roderi..

6 kommentarer:

  1. God ide at lave et område til kompost ! Og du har hegn og stolper og det hele- skønt !
    Plads til at opbygge flere bunker og plads til at vende dem og pleje dem :)
    Herligt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig også min komklusion Miri. Når pladsen er der, kan jeg jo ligeså godt udnytte det, og gøre som Hr, Monty har vist mig hihi. Håber på masser af dejlig jord i fremtiden. I går blev de to bunker vendt. Med venstre arm, og det var godt nok hårdt, men jeg fik da så set, at der fuld gang i processerne. Der kom varm damp op fra midten af :-) Tænk at man kan blive så begejstret over varm luft haha

      Slet
  2. Det er en tryg og glad kat, der sådan vender bugen mod dig! I min bog er det en gave. Godt at se. Faktisk det hele fra din online fortælling. May the force be with you :-) Kærligst S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har jo ikke katteforstand, men kan da godt se at det er en tryg kat, og jeg nyder det. Tak for ordene og Right back at'ya :-))

      Slet
  3. Det er jo forår og damerne frister derude..;-)
    Vi har haft en stor rød hankat hylende udenfor i haven..han vil tydeligvis besøge vores Putte..:-)
    Men det er da dejligt at han lige kommer forbi for at forsikre sig at du er hjemme og for at fortælle dig han har det godt..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja. her hyles og synges der også lystigt for tiden. Især en grå kat er ikke til at stoppe hihi. Tror det er en hun, for den virker meget feminin hihi

      Slet