24 oktober 2014

Jeg siger det bare…

 

 

 

 

 

.. der er nu kun TO mdr til jul!

 

 

shutterstock_41148106

 

 

HO HO HO

 

 

Jeg siger det bare….

 

 

Og hermed ønsker jeg jer alle en rigtig god fredag.

 

 

419164_447499128634182_2115822315_n

 

Syng en sang

 

 

Vær kreativ

 

(billede fra Pinterest)

 

 

 

Drik noget varmt

(billede fra Pinterest)

 

 

 

Spis en kage

(Billede fra Pinterest)

 

 

 

Hop i støvlerne

IMG_0384

 

 

 

Og gå ud og se efteråret der varer så kort

 

IMG_6998IMG_7318

 

 

 

For igen..

 

 

…  lige om lidt er efteråret blæst væk og det bliver december, hvor tiden går lidt stærkere end ellers

 

2 kommentarer:

  1. Åh ja, det er en skøn tid! Og juletiden er ikke mindre skøn! Er det ikke dejligt at have så meget at se frem til... :-)

    SvarSlet
  2. Åh ja, og hvor blev tiden af siden sidste jul, der er 37 dage til der skal pyntes op, og jeg synes slet ikke jeg er med. Ydermere kom det lige bag på mig her til morgen at det bliver vintertid i weekenden, der tog du fusen på mig på IG.
    Hilsen Susanne (muttidutticom)

    SvarSlet