22 december 2014

Det her kan jeg ikke helt overskue


Køkkenet ligner en ulykke. Der er er stort hul i loftet og en sporadisk afdækning af plast, men der samler sig en pøl af vand, så jeg skal regelmæssigt tømme gennem et lille hul og ned i en spand. Det vælter stadig ned fra oven og udlejer er ingen steder at træffe. Har sendt sms i aftes, og ringet her til morgen, men uden resultat. Service manden var her i to timer, og endte med endelig at konstatere at det nok er oppe ved skorstenen problemet ligger.                         
 En del ting i køkkenet gik i stykker, fordi det var svært at komme til, men lige nu  har jeg for ondt i maven til at tænke på småting, jeg ligger i min seng og er bare død træt. Lader Rasmus sove videre nede i stuen. Faneme heldigt jeg ikke skal have 14 til middag på onsdag.                Update:  udlejer har ringet, og han kommer i morgen og ordner problemet. DET lettede . 

3 kommentarer:

  1. Nåå det er da også uheldigt, jeg håber sådan det snart kommer i orden. :)

    SvarSlet
  2. Jeg tænker det stadig vil være en god idé at snakke med dine bostøtter efter jul og nytår. Jeg synes tit du har fortalt om ting han ville ordne som ikke helt bliver klaret alligevel... Jeg håber I finder en løsning så du og Rasmus kan få en dejlig jul sammen. Rigtig glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlet
  3. Kære Henriette,

    Øv altså, det har du sgu ikke fortjent. Hvorfor sker sådan noget også altid på de mest dårlige tidspunkter. Håber bare ikke at du kommer til og stå for noget af regningen...

    Ønsker Rasmus og dig en hyggelig jul, trods alt rodet...

    Julekram Ann

    SvarSlet