20 december 2014

Det lykkedes juhu

 

 

 

 

IMG_1876

Her er gjort rent. Jeg er gjort rent. Og Holger er vel egentlig også gjort rent, for når han kommer ind som en våd klud, ja så vanker der en omgang med håndklædet og jeg siger jer, han synes det er en fest. Så tager vi lige en lille tumletur og efter mad og drikke er han så flad, at han bare snorker som en bjørn i timevis bagefter.

 

IMG_1895

 

En sjældent set dag. Med en plan der rent faktisk blev til noget,  wohuuu.

 

IMG_1595

Omvendt betyder det minus varm mad, for det har jeg slet ikke fantasi eller energi til, og da det har været sådan et stykke tid, glæder jeg mig også af den grund til at Rasmus kommer i morgen. SÅ skal han sættes igang i køkkenet så han kan servicere sin gamle mor.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det godt gået! Du er simpelthen så sej, Henriette

    SvarSlet
  2. Sådan Henriette! Må se om jeg har energi til at følge dit eksempel, det er bare lidt svært, ovenpå tre migrænedage, men det ved du jo alt om, desværre.
    Rigtig god jul.

    SvarSlet