24 marts 2015

Fremskridt og tilbageslag

 

 

 

 

IMG_4128

Jeg har øvet mig på viskestykket, og er nået et stykke videre. I aftes troede jeg endda at jeg havde set lyset, men selvom det skinnede fik jeg alligevel ikke helt held med de lige striber.

IMG_4181

Jeg er med på nu, at tråden skal flyttes frem og at jeg skal trække en ny farve gennem forriges masker, så jeg håber på at mere øvelse ender med lige kanter. Jeg giver ihvertfald ikke op endnu.

 

 

Et andet projekt der også kræver lidt vejrtrækning er de her:

IMG_4165

“ Nogen “ glemte at tage dem med ind fra skuret den anden dag og aehm.. det var de så ikke særligt glade for. Det er tragtsnerler og er jeg heldig har jeg vist stadig lidt flere frø tilbage i poserne. Jeg er virkelig ærgelig over det, for som I ser har de her været virkelig vokseglade og der var mange af dem. Pokkers til nattekulde altså.

1 kommentar: