28 november 2015

På et sekund røg hjertet op i halsen

 

 

 

Han gik forbi igen. Lå og sov, men vågnede fordi noget ramte min dør ude på fortorvet. Jeg siger jer.. jeg fik kvalme og blev svimmel lige på stedet og røg op som en raket, men da jeg kiggede ud, stod der en dame ved siden af ham, så han blev altså fulgt på vej, og jeg er lidt undrende over, at han alligevel nåede at i det hele taget røre ved huset.At hun ikke har feks sørget for at han gik ovre på det modsatte fortov! Bagefter var jeg lidt overrasket over min reaktion, for jeg synes jo jeg er ok igen. Det er jeg så alligevel ikke helt. Kæft jeg har det stramt med at han kan gå forbi som han lyster, og jeg kan ikke sige mig helt fri for at have lyst til at smadre knæskallerne på ham. Bare sådan lige for at sikre at han ikke kan gå eet skridt igen.

 

Nok kun godt at jeg ikke har et boldtræ..

2 kommentarer:

  1. Jeg vil anbefale dig at anmelde det til politiet.
    Ikke for at få dem ud med bål og brand, kun for at få det noteret i døgnrapporten at der har været en (ganske vist lille) episode igen. Hvis politiet får en anmeldelse er de nødt til at rette henvendelse til rette vedkommende (plejehjemmet) om at det ikke er i orden med ham endnu.
    Jeg tror det er den eneste farbare vej.

    SvarSlet
  2. Kan de for hulen da ikke gå en anden vej med ham? :(

    SvarSlet