13 september 2016

Der tog jeg vist grundigt forskud på sæsonen







Sidder i min stue og tapsveder, og når man gør det midt i september, så må man også sætte sig ned og indrømme, at forrige indlæg var lige lovligt på forkant med udviklingen. 






Jeg tager mine ord i mig igen og kan bare konstatere, at det er nærmest uhyggeligt uvant med 26-27 graders varme på denne årstid! Mentalt har jeg forsøgt at favne de varme dage, men når mørket allerede rammer ved halv ni-tiden, så bliver vi jo alligevel mindet om, at det går mod længere nætter igen. 






Varmen får planterne til at gå helt amok.. Min høstasters er nu så voldsom, at den helt dækker en ellers frodig hortensia. 


Det var lige et par ord herfra. Jeg sveder videre.. Og strikker forsigtigt på endnu en vintersag. 



2 kommentarer:

  1. Kære Henriette

    Jeg har læst dit opslag på instagram om de herreløse katte. Jeg er ikke på instagram så derfor lægger jeg et indlæg her - håber det er i orden.

    Jeg kan ved at google læse at det er et stort problem i Lolland kommune og at man fra politisk side overvejer forskellige strategier. Prøv at følge op på dette link: http://inges-kattehjem.dk/nyheder/lollands-herreloese-katte-paa-dagsordenen/

    Det kan aldrig blive din opgave at "indsamle" disse katte - det er en sag for kommunen og de foreninger der arbejder med sådan noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ina, hvor er det dejligt at du lige gad skrive her. Jeg tager det til mig og kontakter kommunen, for nej det ER for stor en opgave for en privatperson, men åh jeg bliver så knust hvergang jeg skal afvise en afpillet lille stakkel. Tusind tak for linket. Jeg skal nok følge op på tingene når jeg selv er blevet klogere. Mange knus fra mig

      Slet