21 maj 2010

Jeg flakser rundt…

 

 

SNC19317_resize

 

 

 

 

… i mellem gode og mindre gode timer og dage. De gode bliver brugt til fulde og de dårlige på ingenting overhovedet. Jeg glæder mig over, at de gode bringer en masse smil med sig og at jeg har små oplevelser der kan lagres i hukommelsen til at trække på, når de dårlige trænger sig på. Måske det i virkeligheden er en udemærket balance når nu jeg ikke kan undvige dårlige perioder..

 

Jeg har huseret på altanen de seneste to dage, og efter pinse tror jeg det er tid til lidt mere skriveri om det på altanbloggen, der er både billeder og ord der vil passe dertil, men lige nu må jeg tage den med ro. Jeg var i godt selskab i aftes og alle indtryk fik mig til at gå lige i dørken og jeg sov til kl halv elleve i dag. Jeg har måttet rykke min aflevering af den sorte sæk , for tro det eller ej…

 

Jeg har helt glemt at vi i dag skal afsted i sommerhus!

 

Det er så længe siden, og jeg burde jo derfor ikke tænke på andet, men det gør jeg altså, så nu skal jeg have pakket dyr, tøj og mad ned til senere, og så skal der vist også lige fyldes op i køleskabet inden vi kan køre afsted med god samvittighed. Vi skal hjem igen søndag så det er kun et kortere visit, men som sommerhusgæster ved, kræver det alligevel pakning af alt muligt.

 

Vigtigst af alt er selvfølgelig garn og strik :-))

 

 

 

SNC19295_resize

 

Jeg glæder mig til rolige timer ved vandkanten, i have og på terassen, udstyret med lyttebogen, kameraet og strikketøjet . Jeg er ligeglad med regnbyger eller overskyet vejr, bare det at jeg skal væk og hen et sted hvor der er natur, farver og fuglefløjt er nok for mig.

 

Vi ses igen på mandag og rigtig god pinse til alle.

 

 

 

SNC19393_resize

6 kommentarer:

  1. Rigtig god miniferie, din heldige bøf :-)

    SvarSlet
  2. Hihi,, tusind tak og så ses vi snart. Håber at du også får nogle dejlige dage.

    Knus :-))

    SvarSlet
  3. God ferie, her skal det strikkes ja :)

    SvarSlet
  4. Rigtig god ferie, det trænger I vist til. Hils sommerlandet fra mig :)
    Knus fra
    mette

    SvarSlet
  5. Jeg er da bare en lille bitte smule misundelig...kunne faktisk godt bruge et par dage væk fra det hele...og så måske med lidt forkælelse oveni... Mmmm... Håber at I må få nogle skønne dage... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  6. Kære Henriette,
    Nu håber jeg, at jeres ferie har været en dejlig en :)

    Jeg har givet dig en award - kig ind på min blog.
    Klem fra
    Mette

    SvarSlet