23 juni 2010

Den gule måne…

 

 

 

 

SNC10221_resize

….lader sig se her til aften. Gennem disen fra røgen der stille siver denne vej, hænger den lige over mit hoved. Røgen er fra bålet nede ved søen, og selvom jeg har kigget grundigt efter. har jeg endnu ingen hekse set fare afsted over træerne.

Det har været en lidt dobbelt dag, god til at begynde med, men trist her til sidst. En samtale over telefonen satte tanker igang, og jeg skal lige fordøje. Reaktionen var promte, en hovedpine og dybe tre timers søvn, som jeg aldrig helt er vågnet op af. Heldigvis var planen om bål og sang ikke fast, så ingen er blevet skuffede over at vi i stedet blev hjemme. Jeg har set masser af bål i min tid, så pyt med at jeg missede dette års Sankt Hans. Jeg har siddet på min altan og nydt den dejlige aften og vejret der har vist sig fra en sjældent stille side.   Jeg tror ikke engang at myg har været et problem i år, eller hva…?

HOV!!

10 min efter jeg trykkede enter, ku man se dette her syn:  Et flot fyrværkeri og masser af helksehyl oplyste himlen. Smukt ik..

SNC10233_resize SNC10236_resize

Ingen kommentarer:

Send en kommentar