23 juni 2010

Resten af dagen…

 

 

 

 

SNC19938_resize

….vil jeg ikke bruge på andet end ingenting.

 

 

Jeg gennemførte næsten besøget hos tandlægen i går..  han kiggede og jeg fik ham overtalt til, at vente med det sidste store indgreb indtil efter ferien.  Kujon som jeg er, stak jeg af inden han kunne nå at fortryde, og endte selv med fortrydelse fordi jeg valgte den gale rute hjem.  Jeg vidste at Tuborgvej var et helvede af vejarbejde og stillestående trafik, så jeg tænkte at turen gennem Nørrebro og jagtvej ville være bedre.  N O T!!  Hold da op en trafik der var. Det rene kaos med cyklister der kører som vanvittige, og gående der udnytter at de hører til de såkaldt svage trafikanter.  Jo jo det er de skam også, men ikke svagere end at de rask væk vandrer lige ud på kørebanen, og hopper ind og ud mellem bilerne der vel at mærke er i bevægelse.  Jeg har faktisk ikke noget imod bykørsel, og nyder som regel at der er bedre tid til at kigge og se på det jeg passerer, men i går var hårrejsende og jeg var glad da jeg nåede hjem uden en skramme på bilen.

 

 

 

 

Dyr 1134 

Dyrene har fået rene huse og frisk hø, her er støvsuget og vasket gulv, så jeg mener nok at jeg kan tillade mig at læne mig tilbage nu. Jeg fik slet ikke nørklet i går, og om jeg gør det i dag er ikke sikkert for jeg er lidt i udu i min højre arm. Til gengæld kan jeg så surfe rundt og kigge på hvad andre producerer, og på den måde lade mig inspirere til de næste projekter jeg vil i gang med.   Der er så mange smukke ting, og jeg glæder mig bare jeg kigger på dem. Farver og metoder, mønstre og fibre er altid dejligt at lege med  ik..?

 

Hygge og bekvemmelighed over hele linien :-)     Jeg mangler bare en kæmpe kage med masser af chokolade i. Gider nogen komme forbi med et stykke til mig?

2 kommentarer:

  1. Sender dig en mental chokoladekage for billedet af de to rødder på fejebakken :o)

    SvarSlet
  2. Tak, det var sødt af dig hihi ;) de to rødder er ikke til at styre når der skal gøres rent i buret. Cupcake er lige ved at ryge med ind i støvsugeren så nysgerrig er han, og ikke om han vil flytte sig når jeg kommer med kosten.. Næ nej så hellere lade sig feje med over i posen af lugtende gammelt savsmuld. Jummi siger jeg bare :0)

    SvarSlet