21 juni 2010

Solen er gået i seng

 

 

 

 

SNC10182_resize

 

 

Og ligeså gør jeg nu. Jeg trænger til at mænge mig med dyner og strik. Trænger til en god historie i ørene og den sidste kop kaffe inden jeg går omkuld. Jeg elsker at lade søvnen snige sig ind på mig på denne måde, med min elskede liggende ved siden af. Han sover inden han rammer puden på en dag som idag, med hårdt fysisk arbejde under åben himmel. Det er trygt og godt, og helt som det skal være. 

SNC19679_resize Sov godt derude, og drømt sødt om den sommer vi har set lidt af i dag

 

4 kommentarer:

  1. Håber du har sovet godt - ¨
    Jeg elsker billederne af dine små skønne marsvin, uh hvor er de dejlige.

    SvarSlet
  2. Godmorgen Marianne :-)

    Jo tak og ja de er vildt kære.
    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  3. Håber at du fik sovet sødt, ligesom det lille marsvin hvor er det bare kært

    SvarSlet
  4. Godmorgen Pernille og jo tak, det kan du tro. Ja ham Cupcake ved lige hvordan man skal putte sig hihi.

    Dyr er nu vældigt gode til at slappe af syntes du ikke?

    Knus og rigtigt god dag
    kh Henriette

    SvarSlet