20 juli 2010

Ingen dybder i dag :-)

 

 

 

 

SNC10749_resize

 

 

I dag orker jeg ikke være dyb..  Jeg har masser af tænke over, efter at have fået virkelig god respons på mine forrige indlæg. Det er virkelig noget der batter og sætter mine små grå på arbejde, men det er på den gode måde, for jeg lærer af det. Hvem ved.. måske jeg endda rykker lidt også rent menneskeligt?

Man har jo lov at håbe :-)

Det har været en kvælende varm dag, og jeg nåede at købe lidt ind, inden det blev for varmt ude. Dyrene er sluppet fri på altanen og jeg har sovet en del. Al denne tankevirksomhed trætter, men også det er ok. Når jeg sover, kan jeg heldigvis ikke bekymre mig. Jeg mangler lige at afrunde med kæresten, omkring det med min frygt for at melde ud og fra. Ellers slapper jeg mere af nu.

Lige indtil næste gang…

I morgen skal jeg med på job. Vi har aftalt, at de dage han skal på langfart, tager jeg med fra morgenstunden af. Pakker min strikketaske og en masse vand og kaffe, og så kan jeg snildt beskæftige mig selv både i bil og i by. Holbæk er målet, og om det tager hele dagen eller kun den halve, finder vi ud af når vi rammer stedet med den ventilation, der ikke virker. En pude skal jeg også ha med, for så kan jeg hvile knolden, skulle det blive en daglang tur. Han syntes det er hyggeligt at jeg gider, og jeg syntes det er skønt at komme på tur og se nogle af de byer der ligger langt væk, og som jeg ellers aldrig besøger. Disse køreture med konen på slæb, er noget der begyndte forrige jul, da han skulle bruge hjælp til at dele firmaets julegaver ud over øen her. Siden har jeg været med et par gange, og nu gør vi altså også sommeren til en ting vi har sammen. I det hele taget er det noget han aldrig har praktiseret før han mødte mig, det med at have en partner med på den måde, og jeg tror faktisk at han syntes rigtigt godt om det. Det er vores ting nu, noget vi har og som giver os masser af gode minder. Faktisk var det netop et af de minder, der fik os begge til at hyle højt af sorg, dengang vi i december troede at det nu var slut. Ingen af os kunne forholde os til, at det skulle vi aldrig gøre mere..

Er der nogen af jer, der har noget der er helt særligt for lige det forhold I er i nu?

Jeg skal tidligt i seng, for ellers kan jeg ikke vågne ordenligt når kl er seks, men nu er der Hercule Poirot hører jeg i min hørechokoladebolle, så jeg smutter.  Jeg elsker at strikke til et hyggeligt lille drab hehe..

PS: er der nogen det kender en god strikkebiks i Holbæk??

3 kommentarer:

  1. Jeg kender intet til Holbæk, men skriv gerne igen hvis den er et besøg værd!
    Manden min og jeg sejler i kajak sammen, det syntes jeg er en fed ting at gøre sammen og jeg er så glad for, at han vil sejle med mig eller kom jeg aldrig afsted.

    SvarSlet
  2. Hej Oline, jeg skal nok skrive lidt om byen og forhåbentlig har jeg også lidt billeder derfra, hvis ikke jeg er smeltet helt ned inden vi når dertil hihi.

    Eiii kajak lyder som noget der virkelig bringer jeg tæt sammen, for det kræver jo samarbejde så vidt jeg husker :-) Dejligt at du fortalte om det.

    Knus Henriette

    SvarSlet
  3. Holbæk er en dejlig by, men om der er strikkebikse... hmmmm ingen anelse.
    Hasse og jeg danser - standard og latin, og vi spiller golf sammen. Vi spiller også hver for sig med andre, men vi nyder ind i mellem at gå en runde bare os to helt alene.. :-))

    SvarSlet