31 juli 2010

Så langt.. så godt..

 

SNC10301_resize

 

 

Jeg er gået fra og til hele dagen. Altså fra og til min blog. Der er stadig ting der nager mig, og jeg bliver ved med at prøve, at rette ind og gøre ved. Noget er blevet bedre, blandt andet har jeg alligevel fået lavet mig nogle ekstra sider, som ihvertfald på den ene er blevet fyldt op med lidt af hvert. Det der er så underligt er det med de dersens sider.. på layoutet i Artisteer, er de ekstra sider BÅDE vist i form af knapper, OG med mulighed for at lave undersider. Det viser sig bare ikke når jeg uploader det. Jeg ved at der er et eller andet jeg har overset, så jeg maser videre. Faktisk har jeg endda været inde og rette i koderne!!  Jo jo den er god nok, kodeamøben fandt pludselig de vises sten, og ved hjælp af vejledning fra google og blogger, fik jeg rettet noget til.  Sikke en følelse det giver, når man endelig fatter russisk :-)

 

Endnu syntes jeg at sidebaren ligner noget der er løvn. Teksten er alt for krampet sammen, det roder og er ikke opdelt ordentligt i felter eller kasser. Det er også noget jeg ellers har så fint på skabelonen, så også der skal jeg redigere lidt i det.  Med tiden kommer det som nok til at ligne en side der repræsenterer mig og den jeg er.

 

Vær tålmodig er min lille bøn, for hurtigt går det ikke.

 

Hele dagen har jeg sagt til mig selv: “ NU pauser du, lukker for den pokkers maskine og laver noget helt tredje”.  Og hver gang er der ikke gået mere en en halv time, så sad jeg her igen. Sku bare lige…  Og snupti var der gået tre timer, min blære var ved at eksplodere, for tisse ku jeg ikke lige finde interesse for, mine øjne sved og min hjerne klikkede med alt for mange informationer og farver.  Kæresten griner i skægget og er mægtigt gammelklog og fro.  “ Sådan er det at være nørd” er hans replik. Han mener at jeg er ved at få computervirussen, der handler om tid der forsvinder ud i space, når man går i gang med programmer og nettet. 

 

Her kan jeg dog godt love, at det ALDRIG kommer til at ske. Det er kun lige med bloggen, at jeg lader mig rive med af min egen perfektionisme.  Jeg vil jo meget hellere bruge tid på at

 

 

STRIKKE   ;-)

SNC11261 

 

 SNC11263

4 kommentarer:

  1. Godt, at du ikke lader pc'en overtage din tid med strikkepindene...

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Jeg hepper på PC'en ;o) Fin fin farve herinde H. og du har faneblade og alt muligt....kommer nok til at prøve noget af det samme for her er ski pænt!

    SvarSlet
  3. Godmorgen Mette. Tak for dit klem, jeg håber at du er ok, og takker fordi du havde overskud til at kigge forbi :)

    Mange knus og god søndag
    Henriette

    SvarSlet
  4. HVAD!!!

    Jeg troede jeg var den eneste i Danmark der var oppe og i gang med pc'en så tidligt en søndag morgen???

    Kære Prophecy, tak for rosen, og ja.. har du tålmodighed og lyst så skulle du tage og lege lidt med det. Jeg er glad for at du syntes her er blevet pænt :-)


    Jeg har lige fodret de små skrighalse, nyder en stille skive melon, her er dejligt fredeligt lige nu, så jeg gider ikke sove.

    Rigtig god søndag ;)

    SvarSlet