19 august 2010

Jeg er stået helt af

 

 

 

SNC11654_resize

 

Jeg fortsætter med at være fladmast i dag. Det er som det er, men jeg bliver alligevel stresset over at måtte sætte mig selv på stand by, hver gang jeg har muntret mig lidt. Der går alt for megen tid med ingenting syntes jeg.  Mine små basser ligger her ved siden af mig og hygger, vi slapper sammen gør vi :)

At det er sådan det må være, og at det sansynligvis er sådan det må være resten af livet, er en nedslående tanke, så jeg ser i stedet frem til næste uge, og håber at der denne gang IKKE opstår uventede ting, for går det som det planlagt er kæresten og jeg søreme alene hjemme i fem dage i næste uge..

At tænke sig.

Det bliver første gang i vores tid sammen.

Rasmus skal til Berlin med klassen og datteren er jo på efterskole, så jeg har meldt ud til de to store at vi IKKE er “hjemme” i næste uge. Har simpelthen erklæret at telefonen kun skal bruges til nødopkald, og at vi IKKE er tilgængelige. Min samvittighed er ren som sne, og jeg glæder mig som et lille barn. For mit eget vedkommende vil jeg ikke være at træffe uden at jeg selv har bedt om det. Kæresten kan gøre som han vil, men jeg ved at han også glæder sig rimeligt meget.  Det er tvivlsomt om vi overhovedet vil tage tøj på i den uge hihi. 

Altså når vi er hjemme… ;-)

SNC10724_resize

9 kommentarer:

  1. Hvor lækkert... Håber at I begge vil nyde tiden sammen :)

    SvarSlet
  2. Ja sådan ...

    Optankning og flagning med det smarte dress undervejs - Ugh!

    SvarSlet
  3. Nemlig Arduinna, vi vil gøre vores til det :)

    SvarSlet
  4. Knus til dig Donald og nemlig ja ;))

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare godt! Det er lige hvad du trænger til!

    Fedt, du har meldt ud, at I ikke kan træffes. Nogengange er den nemmeste løsning jo også at ringe til mor ;-)

    SvarSlet
  6. Jamen jeg siger dig Polka.. Fire fem gange dagligt er ikke usædvanligt! Jeg er simpelthen nødt til at gøre sådan.

    Det skal nydes skal det :)

    Knus

    SvarSlet
  7. Hvor skønt med sådanne dage, helt alene. De er altid kærkommen.
    Bliv nu ikke for kold når du skal rende rundt derhjemme uden tøj på, for I kan vel ikke være "hotte" hele tiden :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er det en flot udmelding, at du ikke er tilgængelig. Det vil jeg prøve på et tidspunkt... tror jeg. Mine piger bruger mig jo også når de har et eller andet behov, og jeg er ikke for god til at sige fra endnu. Men jeg øver mig lidt. Og det giver protester hos de unge. Træls, når service-centeret lukker!

    I øvrigt dejlige basser :)
    Vi tog vores 6 styk druknede ind forleden. Jon og jeg fangede og Bella tog imod i et blødt håndklæde og så fik de en omgang frottering! De så SÅ nuser ud med pels strittende i alle retninger. Og de var svært tilfredse, for jeg kom jo med lækkerier undervejs, mens jeg lavede mad :o)

    Jeg sidder her og venter på at Jon henter mig og så skal jeg hjem for alvor! Håber, det går godt. Ved, det bliver svært og op og ned og godt og skidt, men jeg håber det trods alt vil gå fremad. Vi trænger!

    Et stort kram til dig fra
    mette

    SvarSlet
  9. Og så lige HURRA! det virker igen :o)

    SvarSlet