25 august 2010

Storm og blæst a la oktober

 

 

 

 

SNC11716_resize

 

Altså, denne her blæst vi er blevet begavet med i dag, er IKKE en populær gæst på altanen.

Faktisk er den noget af en minikatastrofe, for min store duftgeranie lå væltet omkuld da jeg stod op i dag, alle jordbærrankerne er blæst ind over altankasserne, min basilikum som er ret velvoksen ligner en, der har fået frost, mynthen er næsten fladmast, bladene rasler af humlen og værst af alt..  min klematis er i færd med at miste sine smukke blomster, der indtil nu har prydet væggen i flere uger.  Hele gulvet flyder med alskens jord og andet grimt, så alt i alt er der slet ikke pænt derude nu.

UFFF    .. jeg gider ikke efteråret selvom det er er smuk årstid, for jeg syntes bestemt at det er liiige lovligt tidligt.

Det er sgu da

 

KUN AUGUST!!!!

2 kommentarer:

  1. Alt-alt for tidlig med efterår. Hvor er det ærgerligt med dine smukke altanplanter. Mine stauder har lagt sig ned og haven ser elendig ud.

    SvarSlet
  2. Ja, gu er det! Mine planter ligner også noget der er løgn. I dag ligger de ned og det får de lov til - indtil stormen er ovre!

    SvarSlet