22 september 2010

Halvdelen af ugens hverdage …

 

 

 

 

SNC12714_resize 

… er gået og jeg syntes ikke det har været så dårlige dage endda. Jeg har ting indvendigt som roterer i mig, men jeg prøver at holde fast i det gode og de små glæder.

 

 

 

 

Onsdagens glæde her i Vanløse, var en kæreste der kom uventet tidligt hjem. Hjem til sin kæreste der har opsendt røgsignaler om PC-problemer hele dagen :)

 

SNC12038_resize

 

Nu håber jeg at den stationære snart vil fungere efter hensigten igen, der er ihvertfald rodet med den til langt ud på sidste nat, og nu igen idag. Vi troede at grafikkortet havde overlevet syndfloden, men det ser det så ikke ud til alligevel. Et nyt er fremskaffet fra kælderens dyb, og så krydser vi fingre.

 

Måske jeg i morgen kan skrive nyt henne ved skrivebordet..

 

Jeg håber og satser og ser

2 kommentarer:

  1. Jamen så må vi bare håbe på lidt liv fra den stationære igen, men fylder den ikke for meget?
    God dag.

    SvarSlet