29 oktober 2010

Fredagens positive

 

 

 

SNC13159_resize

 

Bare lige en kort fredagsopdatering.

Jeg har idag fået hentet min novemberkaktus ind fra altanen. Lidt af en bedrift idet jeg konstant har husket og så straks glemt igen, at den trængte til varme og omsorg. Hele sommeren har den drevet den af i et ugenert hjørne på gulvet derude, og det der kan undre mig er, at den har masser af fine knopper. Det har trods alt været koldt en tid nu, men den er sejlivet er den :)

Ellers har jeg haft en god dag. Stod op efter en nat med uafbrudt søvn i seks timer, fodrede dyr og modsat i går og den seneste måned BLEV jeg oppe.  Jeg har set Godmorgen Danmark for første gang i umindelige tider, kæmpet med montering af ærmer på Hoodien, skiftet sengetøj og andre småting.

En lur tog jeg først ved sekstiden, og efter maden er jeg nu klar til resten af aftenen.

Min første hele dag oppe…

Heeeelt vildt :-)))))

5 kommentarer:

  1. Skønt, og lækkert og dejligt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare virkeligt dejligt at læse.
    Knus og kram

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at høre - Håber at du også får en god weekend.
    Knus fra Marianne.

    SvarSlet
  4. WOW! Hvor er det skønt! Jeg håber din weekend bliver god :)
    Min novemberkaktus har også en masse knopper og er godt på vej til at springe. Det er så skønt, at der også er vinterblomster :)

    Kram

    SvarSlet
  5. Dejlig læsning Henriette.. :-)

    SvarSlet