02 november 2010

Minor setback…

 

 

Weekenden har været hård. På alle fronter, i alle lag af følelser, fysisk, mentalt, menneskeligt og intellektuelt. Skolen på Lolland Falster blev besøgt. Rasmus og jeg  måtte alene afsted og det var en regulær kamp på hjemturen. Han var og er dog heldigvis begejstret, og glæder sig nu endnu mere til at begynde dernede.

I går var egentlig en god dag, jeg mærkede ikke så  meget til de to forrige dage, men i dag…

 

I dag har budt på kvalme, galloperende hjerterytme, træthed, sorg, åndelig smerte, udmattelse og fyldt med tanker der tærer.

 

Lommetørklæder, smøger og tv er mit værn mod det jeg ikke kan rumme, men det helbreder ikke. Det er kun bedøvende..

3 kommentarer:

  1. Håber snart det lysner for dig! Jeg sender dig en masse tanker og et kæmpe hjertekram!

    Gitte

    SvarSlet
  2. Kære Henriette
    Håber det er 2 skridt frem og kun 1 tilbage.. Knus og varme tanker sendes til dig.
    Kh Inge

    SvarSlet
  3. Sender varme din vej. Hang in there!

    SvarSlet