22 januar 2011

Et hint om lagersalg i Vanløse kulturhus i morgen søndag.. ( garn selvfølgelig ) hehe

 

 

 

Jeg har egentlig masser af ting at skrive om, men lige nu vil jeg bare lige smide en reklame for et lagersalg i Vanløse ud her.

 

 

SAM_0005_resize

 

Det er i Vanløse kulturhus ( ovenover Føtex v/Vanløse st.), og foruden garn fra Nørkleriet deltager også en mængde andre lokale butikker. Jeg vil ikke selv være tilstede, da det nok er lige i overkanten af hvad jeg kan overskue sån rent støjmæssigt, MEN alle jer der skulle have tid/lyst/lejlighed skulle da tage et kig derhen i  morgen søndag.

Der er åbent fra kl 11.00 og til -- ??

Jeg har selv pakket en mængde af garnet, så jeg VED at der er nogle rigtigt gode tilbud i mellem :)

God fornøjelse :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar