27 februar 2011

Gid jeg kunne længere..

 

.. end de to - tre timer jeg fik i dag. Jeg bliver bare så træt i hovedet og må trække mig tilbage længe før jeg har lyst til det. Desuden går jeg garanteret glip af en masse når jeg sådan smutter før almindeligt opbrud, men jeg glæder mig over at jeg KOMMER afsted, får strikket ( dog kun en smule idag ) og at selskabet altid giver smil på læben.

 

 

Vi blev trakteret med den skønneste mad jeg længe har smagt.

 

Jeg fik  også lige hilst på mine opmagasinerede ting, og uhh jeg kan næsten ikke huske hvad det egentlig er der står der. Sikke en fest det bliver når det hele skal pakkes ud igen en dag :)

 

Værtinden sidder og underholder og hygger om sine strikkesøstre, imens Hr. Putz slider i køkkenet med frokost og kagebagning..  Ja ja, der er nogen der kan *fnis*

 

Tusind tak for mad siger jeg til Hr P, og det samme siger jeg til Frau P der bestemt får besøg igen af mig. Så er det sagt.. ;)

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig strikkeklub :-)

    SvarSlet
  2. Tak for i går. Det var dejligt at se dig :)

    SvarSlet
  3. Bare det du kommer ud af døren er jo en kæmpe sejer.
    Husk: Lidt har også ret ;)

    Yt.

    SvarSlet