28 februar 2011

Må marts byde på mere af det her

 

 

 

I dag skal jeg til den forhåbentlig sidste behandling af den rod jeg fik fjernet i gabet for snart et år siden.. Gid den gode tandlæge også kunne fjerne den kroniske hovedpine jeg har haft siden jeg blev udskrevet.. At det går mig på nerverne er en mild underdrivelse, og foruden at det jo selvfølgelig gør ondt så er det også ret så ubehageligt at være på smertestillende i så lang en periode.

Jeg er opmærsom på at man kan blive afhængig, og det interessante her er, at jeg jo også havde problemet inden jeg røg ind, MEN at jeg i al den tid jeg var indlagt SLET IKKE havde hovedpine. I alle ugerne fra den ene dag til den anden forsvandt smerten, og da jeg så kom ud igen begyndte det forfra. Så jeg tager det som et tegn på at dette liv jeg har lige nu og her, bare stresser mig mere end godt er. 

Den sidste dag i februar er endeligt nået og jeg håber sådan på at marts må byde på en masse solskinsdage. Dage hvor lyset over tagene tager til og forlænges, og på det punkt ved vi jo heldigvis at sådan bliver det:) foruden at sommertiden endeligt er inden for rækkevidde.

 

Marts er velkommen her hos mig :)

8 kommentarer:

  1. Hej Henriette!
    Jeg er helt klar på marts også :-)
    Knus.

    SvarSlet
  2. Jeg håber også at solen snart kigger frem igen, glæder mig til foråret !

    SvarSlet
  3. mere solskin - ja tak :) -
    smerter - nej tak ... kan det måske skyldes at du skærer tænder når du sover -
    eller spekulerer.....
    håber det bedste for dig og marts ♥
    kh

    SvarSlet
  4. Åh ja - mere af solen NUU tak.
    Håber du snart bliver hovedpinen kvit, det er da ikke til at holde ud altså.

    SvarSlet
  5. :-) Skønt Margith. Vi danner en gruppe til ære for marts' komme *fnis*

    SvarSlet
  6. Herligt Helle :) Du er nu i gruppen jeg lige har oprette med Margith hihi

    SvarSlet
  7. Hej Marianne.
    Begge dele er sikkert medvirkende. :)

    Tak for hilsenen og god marts til dig.
    Henriette

    SvarSlet
  8. Hej Helle Y2. Tak og ja gid den må forsvinde snart:) Pænt af dig at kommentere her hos mig:)

    Kh Henriette

    SvarSlet