15 februar 2011

PIV

 

HELDIGVIS kan jeg nu se i kommentarene fra forrige indlæg, at der ER en ting i omløb med symptomer som mine. PHEWW´ altså.

 

I dag er den nemlig helt gal, og jeg kan ikke engang rejse mig op. En underlig form for fluenza syntes jeg, for det er gået frem og tilbage i en lind strøm og bedst som jeg har tænkt at NU er jeg på vej igen, så BANG!  eksploderer en hovedpine i mit stakkels kranie, og jeg må bare ned og ligge igen. Kvalme og utilpashed bliver endnu værre med de anfald af smerter i hjernen, så kan vi ikke bare lige indrømme at jeg er et værre skrog.

Jeg bliver pjevset og umulig, og vidste jeg ikke bedre ville jeg sgu tro jeg var en mand *fnis* ( og dem ved vi alle er håbløse når de er syge ik? )

 

Jobbet venter heldigvis på mig, og jeg glæææder mig over det. Tænk at være så heldig at have sådan et sted at være. Fyldt med farver og liv og glæde. Og tilgiv mig hvis jeg gentager mig selv, men jeg kan ikke lade være.

 

Nørkleriet og Sisse er perler på min livssnor. Intet mindre..

10 kommentarer:

  1. Da jeg for et par uger siden havde en snert af det dér, fik jeg ikke mindre end to digte tilsendt fra et par herrer, der læser med...og det fremgik tydeligt at der var to slags fluenza - den vi kvinder og børn fik og så den virkelig slemme: den, mænd fik - god bedring!

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring - forhåbentlig er det "bare" en god gang influenza ;o(

    SvarSlet
  3. Hihi Lavendel. Lige i plet sku jeg mene :))
    Tak og god aften;)

    SvarSlet
  4. Tak Kirsten :) Jeg tror på det gør jeg ;)

    Knus

    SvarSlet
  5. Øv også... rigtig god bedring til dig. SYV - NI - TRETTEN har jeg heldigvis ikke været sengeliggende i denne vinter... MEN, de kollegaer der har ligget underdrejet, har været rigtig syge af både influenza, halsbetændelse, omgangssyge, svimmelhed, hovedpine og alt andet træls. De har faktisk alle sammen ligget i min. 1 uge... det virker så sejlivet, når man først får hevet sygdom til sig, i øjeblikket...

    Håber du snart er på benene igen...

    SvarSlet
  6. Godt din far kunne komme forbi, og rigtig god bedring endnu engang :)
    Knus.

    SvarSlet
  7. Kære søde dejlige Henriette. Vil bare lige sige, jeg følger med I hvad der sker. Synd for dig at være slatten, men tænk på andre der er det altid, og har en alm. dag for dig, som værende et højdepunkt. Så har man det alligelev ikk´så slemt. Jeg har lige været i Strøby Egede og derfra i Ringsted, og så tilbage igen, og har givet et par indere en oplevelse for livet som de kan tænke tilbage på, dengang de var i DK. Tror der er små hvalpe på vej, så super spændt. Ses vi snart? /Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Kære Kirsten. Tak for at du har delt med mig, at det nok skal gå over igen;) Og ja det er åbenbart en sejlivet en den her..

    Knus og god onsdag
    Henriette :))

    SvarSlet
  9. Ja han er guld værd ham den gamle :)) Og jeg er glad for at han er der kan du tro.

    Knus og tak igen
    Henriette :)

    SvarSlet
  10. Hej Gitte.

    Du har ret, jeg er bare pjevset og træt af at ligge her ;)

    Hvalpe ?? ALligevel, det mener du ikke. Jubii og tillykke med det, hvis det viser sig at være sant.

    Og ja det gør vi da.
    Knus Henriette :)

    SvarSlet