27 februar 2011

Strikkedag

 

 

DSCN4824_resize  DSCN4825_resize

 

Jeg skal strikke sammen med disse skønne kvinder. Bettina kommer også heldigvis selvom jeg ikke har kunne finde et billede af hende. De tre er perler på det nye livs snor og en stor glæde at være i selskab med. Sjove, kærlige, hjælpsomme og interessante er de alle tre, så søndagen bliver bestemt ikke så grå som himlen derude.

Rasmus ligger syg, han har overtaget min fluenza så han er mindre tilfreds med at jeg ikke er hjemme, men sådan er det. Sidst vi skulle mødes måtte jeg aflyse, så denne dag står ikke til at ændre. Tasken er pakket, et bad er lige om hjørnet og så futter jeg afsted til Hvidovre.

Det er ik så ringe endda;)

3 kommentarer:

  1. Hygge og god strikke søndag til dig :-)
    God bedring til Rasmus ....

    SvarSlet
  2. Tak Garnmoster :))

    Rigtig god søndag til dig
    Henriette

    SvarSlet
  3. Det lyder ret dejligt !
    Stakkels Rasmus..

    SvarSlet