30 marts 2011

Jeg kommer langsomt igen

 

 

Efter min samtale med kontaktpersonen her på centret, har jeg været helt færdig. Derfor er dagen blevet taget langsomt og med en helende søvn på nogle timer. Hovedet er ok lige nu, jeg er mat men igen klar nok i bøtten til at kunne finde min indre kriger frem. Jeg skal sgu nok få det godt igen. Det ved jeg jo, jeg skal bare sørge for at manøvrere uden om flere mure der smadrer mit karosseri.

 

 

 

Ikke meget andet har jeg at sige nu. Intet hækleri har jeg orket ( OG så er det altså slemt..), ingen nye billeder er taget, men tilgengæld har to veninder begge ved navn Pernille glædet mig på hver sin måde i dag. Den ene med en uventet og meget sød pakke, den anden med en ligeså uventet men meget sød opringning :-)

 

Billeder af pakken følger i morgen.

 

Jeg takker dem og alle I der har skrevet til mig. Det gør en kæmpe forskel :

God aften og sov godt. Vi  “ses”  i morgen på den sidste dag i årets lange marts måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar