18 juni 2011

Vanløse på den anden ende.. (Og tilbud på garn.)

 

 

…  ja det hedder det altså.  ( ja altså ikke tilbuddet, det har jeg selv lige tilføjet ..)

 

 

Jeg har været væk nogle dage og er bestemt ikke frisk i bøtten nu, men der er gadefest i morgen på Jernbane Allé, og hele gaden er derfor lukket af og pyntet til lejligheden. En masse sker der, butikker er åbne og der er musik, modeopvisning og masser at spise og drikke.

******************************************

Hos Nørkleriet sker der også noget.

Vi har workshop fra kl 13.00, og desuden kan man med ungerne lege Angry Birds doiiingg..  Øhh ja, jeg ved ikke hvad man ellers kalder det, og de hersenes kræ er åbenbart ethvert barn bekendt. Vi har fået lavet disse her:

  

 

Det er så meningen af man kan skyde til måls med dem.  Tror det bliver ret sjovt :)  De ser ihvertfald morsomme ud ik?

Jeg selv har fremstillet ringe og brocher.  De ser sådan ud:

 

Foruden andre søde strikketing, har vi nogle gode tilbud som kun gælder i morgen. Det er på Baby Alpaca, og kan jeg så huske hvorfra ??  Nej desværre men prisen har vi her:

Tror faktisk det er Mayflower…

Vi har krydsnøgle apparater og garnvinder fra Järbo også til en god pris.

 

***********************************************************

Kig ind hvis I har tid og lyst. Det ku være så hyggeligt at hilse på jer :)

  

 

 

 

 

PS:  gider I ikke også sørge for at solen skinner hva..  ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar