18 september 2011

Jeg tester lige noget..

 

Fall'11

 

 

Jeg har prøvet i en evighed at tilføje en widget fra Pinterest til mine indlæg, men jeg kan bare ikke få det til at fungere. NU prøver jeg så lige om det virker hvis jeg sætter den ind her efter teksten..  Ellers duer det bare ikke i Blogger selvom man burde kunne. Hmm

 

Meningen er at man skal kunne trygge på en knap hvis jeg har et billede der skulle kunne pinnes til Pinterest, men om det virker vil tiden vise..

*******************

 

Ok so far so good. Når man klikker på Pin it knappen kommer der en række muligheder frem for hvilken kategori det aktuelle billede ligger i. Det vælger man og derefter kan man knytte en kommentar til det. Det skal blive interessant at se om det virker OG om nogen overhovedet syntes det er sjovt. Det er som sagt bare en ide og noget nyt jeg vil prøve.  Det skulle jo gerne være billede og ikke tekst der pinnes, så jeg er lidt spændt.

 

Pinterest Tags: Pin It

1 kommentar:

  1. Hmm ved ikke lige hvad det .. der pin et er for noget !!!

    Men TAKKKKKKKK fandt sørme en kartoffel presser i IKEA... Wiieeeeeee

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet