30 oktober 2011

Halloweensk velkomst

 

 

Jojo, her er man inviteret til en HYGGELIG sammenkomst, og så modtages man af edderkopper, gravsteder og øjne til frokost.

 

 

 

Den er god nok. Jeg studsede i første omgang over, at der var dukket gravsteder op i indgangspartiet da jeg ankom, men da jeg skulle forcere spindelvæv med edderkopper i,  bare for at ringe på blev jeg altså lidt betænkelig. Vel inden for døren, fulgte så en regulær stepdans for at undgå at træde på de sorte kræ. Eller for at gå ind i mere spind. Ufff altså  ;) ;)

 

Grænsen gik ved den store sorte slyngel der var bosat på kaffebordet. DEN ku jeg sgu ikke lige klare hihi. Og mine fingre holdt sig også fra skålen med edderkoppe æg.  Pyhh det var lidt af en gyser. GODT jeg ikke var besøgende i det uhyggelige hus i går aftes. Rygter vil vide at der var helt og aldeles mørkt, og at man i haven havde observeret en levende død stige op fra børnenes sandkasse…   Mon ikke der har været børn i forældrenes senge i nattens løb..

 

Sikke en fantasi familien Putz kan ligge for dagen. Jeg bukker mig i dyb beundring over deres kreativitet og glæder mig over at kunne sætte tænderne i det her:

 

Et styks syrekage pyntet med velsmagende øjne hihi.

 

 

Hyggeligt var det som altid, og jeg har glædet mig over at se dem alle tre igen. Det er lidt tid siden sidst, så der blev talt til den store guldmedalje. Og grinet. Af mig. Stakkels lille mig. ALTID skal jeg drilles af de store piger i klassen. Godt at jeg kan klare mig selv, og gå hjem for at skrive om dem alle sammen. NÅ! 

 

  

  

De tre drillepinde og en kat der bare ikke gad deltage. Så hellere vende ryggen til og ignorere balladen hihi.

 

 

 

PS:  Tjek lige de døde ud ovre på gravstedet her: 

http://frauputz.blogspot.com/2011/10/lets-take-stroll-in-garden.html

3 kommentarer:

  1. Wonderful post however , I was wanting to know if you could write a litte more on
    this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Bless you!

    Feel free to surf to my web site :: Danger factors related to Abnormality

    SvarSlet
  2. Great blog right here! Also your website a lot up very fast!

    What web host are you using? Can I get your associate link
    for your host? I want my website loaded up as fast as yours lol

    Feel free to visit my page ... The various medications intended for " moobs " remedy

    SvarSlet