23 oktober 2011

Maskinen i mit køkken

 

 

 

Den maskine jeg bruger flittigst er saftpresseren. Nemt hurtigt og så lækkert et resultat er lige noget for mig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv på en sløv søndag, kan jeg godt overse at skære frugt og rod i passende stykker

 

 

Og derefter er det ingen sag at smovse i den rødeste drik.

 

Skål og god aften :)

 

 

( PS: jeg er ikke tilfreds med min kommentar funktion, så i morgen fjerner jeg den igen. Den har nogle fine funktioner, men allervigtigst gider jeg ikke, at det skal være besværligt at kommentere, og heller ikke at jeg ikke kan se hvem der skriver, sååå… duer ikke væk, sagde prinsessen. Så bliver det bare spændende om jeg mister det der allerede nu er skrevet?  )

1 kommentar:

  1. Det er skønt at starte dagen med friskpresset saft og min bliver også flittigt brugt.
    God mandag til dig :)

    SvarSlet