27 oktober 2011

Praktisk hobby

 

 

 

 

 

Godt jeg elsker at strikke, for her i mit lille nye hjem er der koldere end jeg hidtil hat været vant til. Heldigvis har jeg en praktisk hobby :-))

 

Jeg får brugt alle mine sweatre, sjaler og det enkelte par sokker jeg har frembragt ( og som lever endnu) til fulde. Noj hvor jeg frydes over hver dag, at have så meget at vælge imellem. Aldrig tidligere har jeg haft så rig en strikket garderobe, så jeg har endnu et hak jeg kan sætte i mit livs oversigt over ting, der gør mig lykkelig.

 

Er lykken på denne tide af året ikke netop, at kunne krybe i garn og masker fordelt på den smukkeste og varmeste måde?

 

Jo det er den. I alle fald når man er mig :)

I dag er det den her. Kombineret med tykke varme sokker i lag og måske et sjal til halsen.

 

Jeg har også kjoler og lange cardigans, men dem indrømmer jeg at have købt mig til. Har ikke så meget tålmodighed, at jeg kan få strikket lange ting. Måske det kommer med tiden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar