25 november 2011

Støj på linien

 

 

Godmorgen fredag.

 

Uhh hvor jeg har set frem til denne fredag. Der er SÅ meget støj i lejlighederne pga det der rørskifte, og ydermere bankes der ivrigt på taget over huset der står ved siden af mit. Nu er turen nemlig nået til dem, og jeg ser underlige tumvæsener klædt på med masker og hvide dragter, spæne frem og tilbage på stilladset for at kure skiferpladerne ned af slisken. Snart kommer turen til mig. Jeg ved det. Er forberedt, og kan heldigvis se med egne øjne, hvor hurtige de er til deres arbejde, men jeg er lidt nølende over det alligevel. 

 

Så derfor er netop denne fredag ventet med længsel. Om nogle timer går både blikkenslagere, boremaskiner, hamre, tagmænd, kraner og rumvæsener på weekend.  Det bliver sgu herligt og jeg håber at jeg kan få bare en af de kommende dage til at være stille stille stille.

 

Jeg har egentlig masser at berette om, men for nu må Nessie nr to, gaver fra min torsdagsgæst, plastikposer fra fyn og små marsvin vente. Jeg tager lige en times ekstra morgenkaffeopvågning inden jeg må ud i dagen.

 

Billedet her er fra sidste uge. I dag står det helt pakket ind og jeg håber sørem det kan klare en storm eller to :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar