31 december 2011

Nytårsdag i billeder

 

 

(  Andet forsøg på at poste dagens indlæg…!   )  Åndssvage computerbilleredigeringprogrambøv   a¤#¤§&(&%¤”**”#&%(/!

 

**************************************************

 

Mit sidste ( måske.. ) indlæg for i år kræver ikke mange ord. Jeg har ellers masser af dem, men de må komme ud i det nye år, for i dag er jeg lidt træt.

 

Prinsen er taget hen for, at ønske sine to poder og deres moder godt nytår, og det giver mig tid til at dovne, efter et par timers gåtur. Egentlig skulle vi bare hente mælk til kaffen, men det endte med at jeg smuttede til mosen, da jeg havde kysset farvel og på gensyn. Og åhh hvor er der smukt på sådan en dag som i dag:

 

Der er også lidt billeder fra de nærliggende kolonihaver, mit nuværende projekt osv, men alle er skudt i dag.

 

 

Jeg vil hermed ønske ALLE mine søde læsere et RIGTIGT godt NYTÅR. 

 

 

 

Jeg vender tilbage med flere mål for 2012, mere om stort og småt, mere om alt muligt i mellem himmel og jord faktisk, inden vi får set os om.

 

Mange knus og tak for året der gik. Tak for al den støtte og opbakning/opmuntring I har givet mig. Det har været uvurderligt for mig, og jeg har virkelig haft brug for det, taget det hele ind, elsket jeg alle for det, og takket i mit indre og af hele mit hjerte, fordi jeg er så heldig at være blogger, med så mange storsindede og varmhjertede læsere fra nær og fjern

 

 

Kærlig hilsen 

Henriette

6 kommentarer:

  1. Kære Henriette, dejlige billeder du viser! Vi har også været en tur ved søen med Kenzo - det var skønt. Jeg vil ønske dig og dine kære et rigtig godt og lykkebringende nytår. På gensyn i 2012. Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogen skønne billeder ;O) Tak for i år og hav en dejlig nytårsaften.

    Godt nytår

    SvarSlet
  3. Riiiigtig godt nytår til Jer, sødeste skat. Nu kan det jo så godt være, han kan se det, men det vil jeg sådan set blæse på; han er altså bare DRØNLÆKKER, ham din Prins! I er så heldige med hinanden og jeg håber SÅ meget, at 2012 bliver Jeres år.

    Pas rigtig godt på hinanden :-)

    Knus og Kram fra en Jysk tranlampe

    SvarSlet
  4. Og tak for dig Henriette, og alle dine dejlige "skriblerier", strikkeopskrifter og skønne fotos.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Kommer lige til at tænke på, at jeg godt nok ikke nogen blog, men jeg er på facebook, hvor du kan finde mig som "Gitte Johnsen" - hvis du har lyst til at se den aldrende "giraf-inde" og mine fotos.
    Det "minder" da lidt om en blog? *S*

    Endnu engang rigtig godt og dejligt nytår - jeg håber med dig, at dyrene finder ro og tryghed, og tænker, at hvis alle de mennesker der har investeret store summer i nytårs fyrværkeri, blot havde undladt at bruge 10% af beløbet, så var der blevet penge til mange hjemløse og mindrebemidlede i landet. Tja ........

    SvarSlet
  5. Kære Henriette,
    Først rigtig godt nytår til dig. Kan læse at du er kommet godt over årsstregen til 2012.
    Jeg håber, du vil holde dig frisk og igang, vise os dejlig strik og skønne fotos og fortælle små historier fra din hverdag.
    Må dette år 2012, bekomme dig vel!
    knus Kari :0)

    SvarSlet