29 december 2011

Nytårsfortsæt nr 1

 

 

 

 

# Jeg vil aldrig mere sove efter kl 01.30 (senest) om natten.. #

Oj oj, hvor jeg bliver straffet for at være let at lokke. Hele dagen småsmadret. Små ondt i maven og intet planlagt er gjort. Nå, men så kan jeg vel lære at passe min nattesøvn, for sådan har jeg det nu engang bedst. Egentlig er jeg ikke den der hylder nytårsfortsætter, for jeg har erkendt min egen regnormsrygrad, men jeg kan vel sætte mig nogle mål ikke..?

 

Så mål nummer 1 bliver at overholde min natterytme, af hensyn til mig selv og den generelle livskvalitut ;)

 

Flere mål følger senere, når jeg er VÅGEN og KLAR i bøtten igen. Jeg har nemlig masser af mål har jeg. Og det er gode mål syntes jeg selv, så I’ll be back.

2 kommentarer:

  1. Hihihihi mål er gode at have.........

    Hvis jeg ikke får rumpetten i seng kl 2200, tjjaa så sover jeg i sofaen og det kan ryggen ikke lide... :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Marianne.

    Jamen, jeg vil også hellere have mål, for så ærgrer jeg mig ikke så meget hvis der der ged i den;))

    Knus til dig og god aften
    Kh Henriette

    SvarSlet