28 december 2011

Onsdag med grå på

 

 

Juledagene har været en lille smule mere trættende, end jeg lige havde planlagt de skulle være, men dyr og helbred kan man jo ikke sådan forudsige, så i dag er jeg ligeså grå som vejret udenfor. Pyhh ha altså.

 

Jeg er stadigt SÅ meget i tvivl om hvad jeg skal gøre med Phister, for når jeg kigger på ham vil jeg bare ikke af med ham. Omvendt så er det det bedste for ham, at få sig nogle legekammerater. Jeg ved godt at beholder jeg ham som enebarn, kan han blive et rigtigt tamt og lille skønt kæledyr at have, men jeg ved ikke… Jeg er bare så træt nu. Det har været en lang måned, og nu hvor hverdagen igen viser sig, er det som om min hjerne har taget ferie. Jeg er helt tom for handlekraft og rationelle tanker, men een ting ved jeg… Det har været hårdt at miste sine to elskede kæledyr på så kort tid, efter at have savnet dem så længe. Og jeg ved også at jeg vil savne IKKE at have nogen overhovedet.

 

What to do?? 

 

 

 

SNC15200_resize

10 kommentarer:

  1. Jamen, så er der jo én mulighed tilbage: At anskaffe en lille ven til Phister :)

    SvarSlet
  2. Kære Henriette... jeg tænker, at så længe du har det som nu, skal du ikke træffe den slags vigtige beslutninger. Vent til du igen har lidt overskud. Phister lider jo ingen nød - tværtimod så nyder han jo godt af, at have sin mor helt for sig selv lige nu:-) Mange venlige hilsner Helle

    SvarSlet
  3. Hej Henriette
    Hvis det var mig så ville jeg hurtigst muligt få en legekammarat til Phister. Men det er nu også altid så nemt at sige hvordan andre skal gøre det:) Håber at dit valg komme helt af sig selv lige pludselig.
    Kærlig hilsen
    Anne-Birte

    SvarSlet
  4. Køb straks et marsvin til! Du har så meget glæde af de små kræ, at du slet ikke kan undvære dem.

    SvarSlet
  5. Kære Reke. Jeg har besluttet mig. Men det står der mere om i det nyeste indlæg.. :)

    Tak og mange knus til dig

    SvarSlet
  6. :-) Marianne. Det her er bestemt ikke nemt. Uha altså.

    Knus

    SvarSlet
  7. Kære Helle, måske du har ret, men jeg har besluttet mig nu. Men det har ikke været nemt. Pyhh altså ..

    Knus og tak for kommentaren:)

    SvarSlet
  8. Kære Anne Birte. Det ville også være det nemmeste, men jeg har mærket efter, og jeg må lige have en pause fra ansvaret.

    Tak for din ord og kh
    Henriette :)

    SvarSlet
  9. Kære Lisbeth. Jeg har besluttet mig nu, og jeg holder en pause, men der kommer helt sikkert marsvin her igen. Lige nu kan jeg bare ikke ha' dem.

    Mange knus og kh
    Henriette :)

    SvarSlet