27 december 2011

Striksammen hjælper

 

 

Ja ok, billedet er genbrug og fra november, men jeg glemte rent at lege fotograf i dag. Vi mødtes denne gang hos Karina, som havde bagt det lækreste brød jeg har fået længe. Uhm der er ikke noget, som et nybagt endnu lunt brød med sprød skorpe.

 

Det var rart lige at komme lidt væk fra hjemmet, og tankerne om Lakridsens endeligt, men ligeså dejligt at komme hjem igen og tage lille Phister op for at ae ham lidt. For at give ham lidt selskab og minde ham om, hvem der passer på ham, blev han pakket ind i et sjal så jeg kunne vaske op, med ham hængende på maven hihi. Jeg ved det godt, jeg er skingende gal, men hellere sørge for at han ikke er overladt for meget til sig selv, end at han føler sig glemt og forladt af sin storebror. Jeg har haft ham så meget oppe siden i aftes at han nu ved hvad der venter, så han lægger sig straks til rette i mine arme og kigger misfornøjet op på mig, hver gang jeg lige kigger væk eller tager en nussepause.  Han er søreme så kær den lille fis :)

4 kommentarer:

  1. Det er svære overvejelser, du går med, Henriette. Held og lykke med at finde ud af, hvad du vil i forhold til Phister.

    SvarSlet
  2. Hihihi jeg synes du er helt fin !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Kære Reke. Ja, jeg er i syv sind, må jeg indrømme. Pyhh ha altså.

    SvarSlet
  4. Hi hi Tak Marianne :))
    Knuuus

    SvarSlet