13 januar 2012

Det føles som en forårsdag… indenfor

 

 

 

Jeg ligger stadigt ned, men uhh hvor er det herligt alligevel. Udenfor skinner solen og der er skygger på væggene i min stue, fra sprækkerne i gardinerne. Altandøren står åben, og udefra lyder der musik og en smule støj fra arbejdet med tagene. Det er ikke voldsomt på denne fredag, og her på mit hus arbejdes der slet ikke.  Mildt føles det også herfra hvor jeg befinder mig. Denne kombination af sol, frisk luft og lydene der strømmer ind, giver simpelthen denne ( falske ) fornemmelse af forår. Jeg tager det helt ind, og lægger det på lager til brug på de mange grå dage, der stadigt venter inden det rigtige forår springer ud.

 

Jeg ved ikke lige.. men jeg er sgu da ikke til at slå ned i disse dage hihi ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar