14 januar 2012

Vi blev pludseligt to om internettet..

 

 

Helt uventet dukkede sønnike op ved middagstid. Som tidligere fortalt, resulterer den slags ikke planlagte besøg i den rene nedsmeltning af min hjerne. En nødopringning til min elskede, og lidt tid og samtale med teenageren, fik min indre uro og følelse af stress til langsomt at fordampe. Desværre når jeg jo at runde det røde felt, med ukontrollabel hjertebanken og et åndedræt der runder 1000 i sek, så jeg må stadigt virkelig arbejde med det her.

 

Endnu har jeg ikke haft råd til at investere i en router, så vi indgik forlig. Han var på nettet fra eftermiddag til aften ved 22- tiden. Derefter var det tid til at skrubbe ind til sig selv, så jeg igen fik lidt fred i stuen/soveværelset. Nu sidder han og kigger på film på sin computer, jeg er lidt på nettet og så har jeg også adgangen til i morgen ved middagstid, hvor jeg har lovet at vække ham.

 

Indtil anden løsning er fundet, må det være godt nok. I den kommende weekend er han på skiferie med skolen og derefter tager vi problemet op på ny.

 

Alt andet lige har jeg da nået andre ting i tiden, jeg ellers ville have surfet rundt hihi.

2 kommentarer:

  1. hej Henritte
    Jeg fik ny udbyder for et par måneder siden, så jeg har faktisk en trådløs router i overskud, måske også med en manual. Den må du godt få, hvis bare jeg ikke skal hjælpe dig med at installere, for det har jeg ingensomhelt forstand på.

    HIlsen
    Merete, som var forbi sidst på året og hjælpe dig af med lidt garn.

    SvarSlet
  2. Kære Merethe, DET lyder helt fantastisk. Jeg takker da ja og inviterer dig straks til at komme når du har tid og overskud. Lige nu haster det jo ikke de næsten 14 dages tid, så bare inden for den ramme er helt perfekt. Hvor er du altså sød at tilbyde mig den :-)

    Har du stadigt mit mobilnummer, så skriv eller ring bare til mig.

    Mange tak og kærlige hilsener
    Henriette :)

    SvarSlet