11 marts 2012

Computerdød!

Ja, helt rigtigt.Min bærbare er død. Den har på det seneste haft en tendens til at slukke midt i det hele, og ligeså gjorde den nu. Midt i installationen af win 7. Efter flere forsøg vil den slet ikke noget som helst.

Satans osse.


Jeg skriver nu fra den stationære, som er ved at være næsten kørende igen, MEN.. på et system tastatur. Dødbesværligt og hårdt for hånden,da jeg skal bruge musen til det. Har endnu ikke regnet ud hvorfor det trådløse ikke virker.


Pyhh sikke noget.


Fortsættelse følger

7 kommentarer:

  1. Det har jeg prøvet med min bærbare - efter en tur til "rens" - virker den igen - Det viste sig at ventilatoren var fyldt med Oscars kattehår :-Z.

    SvarSlet
  2. Så er der dømt krise i stor stil...især hvis man ikke kan blogge. Håber at du bliver 'rigtig' kørende snart ;-) En dejlig aften til dig...knus

    SvarSlet
  3. ÆÆÆÆÆv det var da ikke aftalen........ Håber den snart kommer til live igen.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Øv altså.

    Men god weekend, hvis du altså ´er på´ via den stationære.

    Min bærbare er også ´sårbar´, har på fornemmelsen, at den kan give op når som helst.

    Hilsen Hanne.

    SvarSlet
  5. Håber snart teknikken fungerer igen - ønsker dig i hvert fald en god weekend! :)

    SvarSlet
  6. Også gode ønsker herfra. Håber du løser dine pc-problemer, og ikke mindst, at der ikke er andre problemer i spil. Du fortjener solskin og altanhygge og meget mere. Og ro til at nyde det.

    Hilsen Hanne.

    SvarSlet
  7. Tak allesammen. Jeg bøvler stadigt med tingene og saaaaavner at være her.


    Knus og godnat:-)

    SvarSlet