09 april 2012

Jeg måtte ændre planer i dag

 

 

 

 

IMG_7202_resize

Migrænen mente at det var tid for mig at stoppe op åbenbart, så jeg har indtil nu bare ligget og ømmet mig i sengen. Det er så småt ved at lysne i hjernen nu, men øv da altså. Nu fik jeg ikke hilst på min lille nye ven som planlagt i dag. Heldigvis fik jeg lov at komme i morgen eftermiddag i stedet for, og så håber jeg bare ikke at der kommer en anden og hapser den fra mig. Jeg er blevet lovet at den bliver gemt til mig, men man kan jo aldrig vide..

 

Måske det er godt at det er gået sådan, for det giver mig tid til at sørge for at kaninsikre hjemmet, og anskaffe mig de ting der skal bruges. Da jeg ringede i morges troede jeg nemlig at jeg fik ham med hjem med det samme, men han er slet ikke klar endnu. Der er et par uger til før han er stor nok til at klare sig uden sin mor, det har jeg slet ikke været opmærksom på, så jeg har jo bare været HELT parat til at tage kræet under armen NU hihi.

 

Hvad der er mere interessant er, at jeg ikke har haft hovedpine med samme frekvens og interval den sidste tid. Det husker jeg nu, hvor den banker på. Faktisk kan jeg ikke lige huske, hvornår det nu var sidst, og det er så underlig en tanke at jeg er helt forbløffet. Jeg mener.. det plejer jo at være noget med flere gange om ugen. Hillemænd hvad sker der lige for det ??

 

Nu vil jeg gå stille rundt, få bagt lidt flere knækkebrød og så ellers bare glæde mig til at solen skinner igen.

 

IMG_7186_resize

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende med kanin. Jeg glæder mig til at høre mere om den nye beboer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Reke, jeg kan simpelthen ikke forholde mig til andre marsvin stadigvæk, men heller ikke undvære kæledyr, så derfor har jeg forelsket mig i en kanin :)

      Jeg skal selvfølgelig nok fortælle og poste billeder :-))

      Slet