07 april 2012

Tror alligevel det bliver flot til sidst

 

 

 

IMG_7207_resize

Indtil videre er jeg nået hertil. Nu mangler bare uendelige rækker af ensfarvede kanter. Det skal være stort og det er perfekt arbejde at sidde med til tv og med slør for øjnene.

IMG_7211_resize

Jeg har besluttet at lave kanten med samme metode som mit elskede halstørklæde. Tror det vil være super flot,og indtil nu med den første grå række er det vist ikke helt galt.

 

Sådan her skal det være

 

 

 

*******************************************

 

 

 

Og så kom jeg lige forbi ham her i min søgen:

Snart. Inden længe siger jeg bare. Så henter jeg to nye venner hjem. Det er tid nu.

14 kommentarer:

  1. Det bliver da vildt flot, sikke et arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heeej Trine. Tusind tak og jo måske, men det er dødhyggeligt at sidde med :-)

      Slet
  2. Det ser rigtig flot ud !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Det bliver superflot, og jeg er sikker på at nogen bliver superglad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig og hvis ikke kan jeg sagtens bruge det selv hehe... ;)

      Slet
  4. Flot tæppe! Jeg er lige begyndt på dit sjal. (-: Synes bare det bliver meget småt hvis jeg følger din opskrift, men det står jo osse i børnestr. Laver det bare større. (-: Hvor var han sød din Cupcake. Kan godt forstå du savner at have dyr. God påske, det der er tilbage! (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vibeke. Du kan nemlig sagten bare strikke flere pinde :-) Hvad strikker du i?? Uh jeg glæder mig til at se det, håber du sender mig et billede jeg kan lægge på her..

      Knus og tak
      Henriette :-)

      Slet
  5. Kære Henriette
    Jeg misunder helt din garnreol, den er bare så waao...
    Dit tæpper bliver fint.. Jeg er ramt af domino strik for tiden og kan næsten ikke stoppe...o)
    Held og Lykke med dine nye husdyr..:o)
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikkebo. Længe siden, håber alt er ok hos dig :)

      Tak og åh ja, domino bliver man helt grebet af og jeg elsker også den metode. Hvad laver du så?

      I lige måde og kh
      Henriette :)

      Slet
  6. Hej Igen Henriette
    Ja, det er længe siden..
    Kig forbi min blog og du kan se, hvad jeg har lavet..:o)
    God Dag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha det vil jeg gøre lige med det samme :)) Spændende

      Håber at du nyder din mandag
      Knus Henriette

      Slet
  7. Hej Henriette! Jeg strikker det i Kauni effekt. Min kæreste forhandler det, så det er meget brugt her i huset. (-: Skal nok prøve at sende dig et billede når det er færdigt. Kram fra mig. (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrh mand det glæder jeg mig til at se, hvilken god ide. Men da kauni er tyndere garn end jeg har brugt, er det sikkert derfor at dit sjal bliver mindre..Du bruger mindre pinde kan jeg tænke mig, så det er bare at strikke det længere, men jeg er sikker på at det bliver dødflot. Glæder mig meget til at se det.

      Tak fordi du lige fortalte om det :)
      Knus

      Slet