23 juli 2012

Fluefangende opvask..

 

 

Jo, jeg ved det, det er hamrende adr, men jeg har altså ikke magtet mit køkken de sidste dage. Derfor er der noget der siger mig, at jeg er NØDT til at opholde mig i køkkenet inden jeg begynder på noget som helst andet i dag. ØV

 

 

 

 

Er vågnet med en monsterhovedpine, som nu er ved at være reduceret til en sejlende fornemmelse i kadaveret, og om lidt regner jeg med at kunne komme videre. Måske ovenikøbet på min cykel en lille tur. Hvem ved..

IMG_9357

 

 

Det er mandag og der venter sol. Alt andet er ligegyldigt Også det faktum at jeg er utilpas :-)

1 kommentar:

  1. Hmmmmmmm har også hammerende ondt i skallen i dag..... Ved sgu ikke om det er blæsevejret der er skyld i det.. Eller arrigskab mod min chef............

    Håber du får slagtet opvasken og kan komme lidt ud i luften..... Det kan jo være at den har godt af dig, eller omvendt.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet