29 september 2012

Garndimseri

 

 

 

 

IMG_1515

 

Dagen er gået med at få et overblik..  Ikke lige nogen let opgave, men nu er der nogenlunde styr på det. Det er muligt at der ændres på tingene som jeg nu bruger af garnet, det handler jo om praktikalitet ik..

 

IMG_1517

 

Jeg er ikke helt tilfreds for kasserne står ikke helt lige, og det er noget der kan genere en symmetriflipper som jeg. Jeg bliver helt svimmel af at kigge på dem, men jeg er træt nu, så de får lov at blive som de er nu. Mest irriterende er nok, at da jeg hentede kasserne i Ikea var de tilhørende låg udsolgt!!  Er det ikke underligt?  Jeg mener.. kan forstå hvis det er kasserne som folk køber uden låg, men omvendt!   Nå, men for ikke at gå helt i stå med rodet som allerede var begyndt her i stuen, tog jeg æskerne med hjem og så må jeg hente låg en anden dag.

 

IMG_1514

Hvordan jeg end vender det, så kan jeg altså bedre lide at garnet ligger frit fremme, det ser lissom mere ordentligt ud ik..  At alt garnet ikke allerede er i kasser skyldes økonomi.

En hel pose af de blå fra Ikea har jeg fyldt med frasorteret garn, som skal sælges senere. Måske jeg har nok til at jeg kan få mig et par nye støvler. Jeg har sorteret med hård hånd, så nu har jeg kun det garn som jeg syntes er aller lækrest tilbage.

 

 

 

IMG_1516

 

Jeg har også fået taget billeder af det meste af garnet, og sikke en tid det lige tog, men det skal jo til når jeg gerne vil have det hele lagt ind på Ravelry. I den forbindelse er det til gengæld døpraktisk at garnet ligger i kasser, for så kan jeg bare tage een ad gangen ned fra hylden og taste det jeg skal, uden at resten vælter rundt. Det er ik så ringe endda :-)

 

 

IMG_1352

I pauserne har jeg strikket på den karrygule sweater. Den blev jo pillet op et godt stykke, og nu har jeg endeligt overhalet det punkt jeg var kommet til, og er videre med længden på kroppen. Det er godt nok lidt bøvlet at strikke når ærmerne ER lavet, men sådan er det altså gået og jeg klør bare på. Glæder mig sådan til at få den på nemlig :)

10 kommentarer:

  1. Respekt til at du får det ind på ravelry- ja kasser er praktiske men også lidt med til at man glemmer eller gemmer lageret, og det at se nøglerne stå og pynte er altså fedt, din reol er så fed:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er derfor at jeg ikke vil have kasser der er for store eller dybe. Jeg kan nemlig levende forestille mig at jeg så aldrig ville få set, rørt eller brugt det der gemmer sig i bunden. OG derfor at de skal være gennemsigtige hihi.

      Tak og dejlig søndag til dig :)

      Slet
  2. Altså jeg har været i Ikea, hvor de kun havde låg............. Mega irriterende... :-D

    Det er altså helt vildt så meget garn du har........ FEDT !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke belastende!

      Tak og håber at du får malet videre i dag :)
      Knus

      Slet
  3. Jo, det er mere hyggeligt og ser lækrere ud, når nøglerne ligger frit... Har du overvejet forhæng, når nu reolen ikke længere er helt så spændende - omend praktisk - at se på? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Njaaa, jeg tror ikke det vil se pænt ud trods alt. Nu får det være og kender jeg mig selv ret, så finder jeg sgu nok på noget igen en anden dag haha.

      Knus :)

      Slet
  4. Hold da fast ... du har da nok til en helt lille butik ;0)
    Dejligt med overblik - det giver kreativ lyst ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj da hva, der er kun en smule for at isolere væggen ;) *fnis*


      Det gør det nemlig.
      Kh Henriette

      Slet
  5. Uh det er jo garn paradis, en flot samling du har. Min drøm er også at få såsdan et lager men da jeg gerne rejser til USA en gang om året går de fleste sparepenge til det, og det er jo heller ikk så ringe endda ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja, man må prioritere og at rejse er så ikke lige det jeg kan pga min psyke, sååå ... Men jeg gad godt. :))

      God søndag og tak for din hilsen

      Slet