30 oktober 2012

Bare fordi jeg godt kan lide det

 

 

 

IMG_1631

Dagens billede er fra en tur i begyndelsen af oktober. Imponerende og smuk ligner det fuldstændigt fyrværkeri ik..

 

 

Heldigvis skinner solen her til morgen. En mørk dag som i går får mig til at gå helt kold og ja.. i sort. Satans osse. Jeg fik dog talt med AAB om problemet med den voldsomme huslejestigning til december. Jeg står på ventespring til en toværelses jojo, men huslejen i de lejemål er det samme som det jeg betaler nu og her, sååå…  eneste anden udvej er at flytte helt væk herfra. Ud af storkøbenhavn. Det vil jeg slet ikke tænke på lige nu, så jeg gemmer det problem i kassen med hængelås på. Nøglen tager jeg først frem igen, når jeg har det bedre og kan tænke rationelt og klart.

8 kommentarer:

  1. Super flot :)

    Nej gem det langt væk til du er klar til at tænke over det.

    SvarSlet
  2. Smukt billede, Henriette. Men det lyder da ikke godt med huslejestigningen; kan man ikke få tilskud til den slags? (Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg kender slet ikke reglerne...).

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Mia. Nej ikke andet end boligtilskudsforhøjelse, og det får jeg også, men det står bare ikke mål med stigningen.. huslejen stiger nemlig 25%!!!! i eet hug.

      Slet
  3. Åh nej...skal du måske flytte igen??
    Kan du ikke få lidt mere i boligtilskud når huslejen stiger?
    jeg håber for dig at du kan blive boende nu da du har faldet til og du har din elskede altan.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg siger dig Lisbeth.. det er næsten heller ikke til at bære. Foruden at jeg ikke har lyst til at flytte, så orker jeg det bare heller ikke igen. Har heller ikke penge til en flytning igen, men huslejen stiger 25% og selvom jeg får en højere boligtilskud, så dækker det ikke.

      Nu får jeg se hvordan det går, men jeg bliver så længe jeg overhovedet kan holde skindet på næsen.

      Knus tilbage :)

      Slet