12 oktober 2012

En dejlig sprød fredag

 

 

 

Jeg har ikke sovet i nat. Jeg har hovedpine. Jeg er lettere nedtrykt. Alt i alt ku det se ud som en rigtig møgdag, der skal forceres.

 

 

Det er det bare ikke, for jeg har bestemt mig for, at jeg VIL glædes over den sprøde hvide overflade, som dækker græsset nedenfor mine vinduer. Jeg VIL satse optimistisk på at hovedpinen kan overvindes, og at der derfor venter mig en dejlig eftermiddag og måske endda en gåtur senere. Iøvrigt er jeg også inviteret til Kulturnatten i aften, hvilket ku være sjovt, men nu ser jeg lige hvordan det går med det.

 

 

Halloween nærmer sig, og det kan man især se på alle de græskar, der ligger i supermarkederne. I den anledning har jeg en Radise til jer:

297787_10150495252013054_792941516_n

 

 

 

Rigtig god fredag derude og nyd det smukke efterår.

1 kommentar:

  1. Jeg synes det lyder som en god beslutning. Hav en god dag :)

    SvarSlet