18 oktober 2012

Jeg sover i det mindste ikke i dag :-)

 

 

 

 

 

Jeg var til lægen i går, og for at tage det fra en ende af fik jeg taget blodprøver til alt muligt for, at se om jeg basalt er ok. Ingen grund til at ændre på medicin, hvis jeg feks er i mangel på noget vitalt, eller det er hormonerne der driller. Mandag skal jeg så ringe og høre resultatet, og så tager jeg den derfra. Så langt så godt, og jeg må vise tålmodighed lidt endnu. Ikke lige min stærke side.

 

 

Der er egentlig flere småting at berette om i den forbindelse, men jeg gider ikke tænke på det i dag. Så hellere fokusere på at jeg er oppe. Jeg har tøj på. Jeg har smidt venner på computeren for, at kunne overdøve tankerne i hovedet. Det virker godt med bevidstløst tv, som også kan få mig til at grine. Utroligt nok gør jeg det endnu, selv efter at have set den 1 million gange hihi.

 

IMG_1514

Nu sidder jeg og nørder videre på Ravelry. Har fået taget billeder af alt garnet nu, så det er bare at gå i gang fra en ende af. Forleden var det garnet fra Garnudsalg.dk, som kom på “hylden” derinde, og det smarte er jo at man ikke selv behøver at taste så meget, for man kan bare finde garnet frem i “garnafdelingen”  og så bruge de allerede oplyste informationer. Det eneste jeg skal gøre er at taste antal nøgler/gram og farven. Peace of cake :)  Og lige det jeg kan forholde mig til i dag.

 

 

 

IMG_1832

Jeg har forresten og moret mig over Fister. Han har snuset nysgerrigt rundt om mine ben og garnreolerne med stor interesse. Som jeg har stået der og taget billeder, og flyttet rundt på kasserne skulle han bare være med helt i front, men det trætter jo at være vagthund, og det endte med at han smed sig lige midt i mellem mine fødder. Så ku jeg ellers bare stå og stå, for flytte mig nænnede jeg jo ikke hihi. Den lille fis er så herlig og han følger sin mor overalt. Når hun altså går rundt og laver interessante ting..

 

IMG_1824

IMG_1825

IMG_1827

IMG_1828

Han er mit lille daglige lys med pels på.. Smiley

2 kommentarer:

  1. Der er intt til at lysne humøret som de firbenede venner, det kender jeg alt til. Dejligt, du har en god dag.

    SvarSlet
  2. Han er altså en lækker pelsfister...:-)
    Jeg har selv 6 hunde og 1 kat...de er altid der til at opmuntre og trøste når man er langt nede.

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet