24 november 2012

Jeg har leget hele dagen

 

 

 

 

Bloggens indretning er en vigtig ting, og jeg har fedtet rundt det meste af dagen herinde. Nu gider jeg ikke mere idag, men er siden blevet bøvlet at se på vil jeg meget gerne høre fra jer. Det er ikke altid lige til at finde ud af om det jeg ser, og det min computer godt gider arbejde med, er det samme ude i verden. For nu har jeg sørget for at SNE som er på ønskelisten, er en del af mit vinter/jule look. Så håber jeg bare at det virker HA!

 

 

Og forresten har jeg fundet ud af det med billederne og baggrunden og størrelsen. Ingen tvivl om at Pixlr er et godt værktøj, det tager bare tid at lære alle mulighederne at kende, og det endte da også med at jeg fandt en anden løsning

 

 

Indtil videre …

Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet.

 

 

Til sidst et par radiser:

310365_10150539790468054_1671828963_n

417059_10151423535843054_1070181311_n

4 kommentarer:

  1. Hvor er du god - jeg burde også forny mig ind i mellem, men ved at det tar´ laaang tid!

    Dejligt med lidt jul på din side ;O))

    Fortsat god lørdag

    SvarSlet
  2. Dejligt, at det lykkedes for dig med billedet :)

    Jeg ville dog foretrække en anden skrifttype her på dine indlæg. Den, du har nu, gør læsningen "hakkende" (i hvert fald for mig). Til gengæld synes jeg, den virker fin oppe i menuen :)

    Har selv lige leget med blog-redesign. Det er faktisk svært, når man nu har vænnet sig til et bestemt udseende :)

    SvarSlet
  3. Skriften er lidt svær for mig at læse:)

    SvarSlet
  4. Din blog er blevet meget julefin :0)
    Jeg så den første gang her til morgen og der drillede den forrige skrift også mig, men jeg ville lige vente med at skrive til jeg var lidt mere frisk. Hvis du er glad for den skrift, så kunne du bruge den til overskrift, for den var sjov, men lettere ulæselig i længere sætninger.

    God dag til dig Henriette ☺

    SvarSlet