23 november 2012

Morgensang .. bare for sjov, OG i morgen er der altså kun en måned til jul!

 

 

 

 

Jeg er i humør til lidt nostalgi:

 

 

 

 

********************************

 

 

 

Og ja.. så er der lige præcis en måned +1 til jul. I den anledning vil jeg tillade mig ganske egoistisk, og uden hensyntagen til min omverdens daglige færden på land og i by, at ønske mig SNEVEJR.

 

 

28112010101_resize

 

I rå mængder og med kæmpestore fnug, som bare daler og gør verden tyst og lysende smuk.   Se det er noget som ville kunne få mig ud af fjerene og, som ville klistre et smil henover ansigtet på mig.

 

 

 

Hører du deroppe?? 

 

 

Jeg sagde SNE. NÅ!

 

4 kommentarer:

  1. FY Henriette. Jeg HADER sne, der må godt komme lige lidt juleaften - men det skal dælme være væk igen næste morgen. Nej jeg ønsker mig masser af sol og varme. Men hvad pokker vi har jo alle vore ønsker _ og du må jo heldigvis drømme om dine over dine, som jeg drømmer mo mine.

    Rigtig god dag
    Pi@

    SvarSlet
  2. Jeg har lige hørt i nyhederne at der skulle være gode chancer for sne i næste uge...så både du og jeg kan glæde os :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tænk sig.. jeg skrev det i går aftes, men så i morges hørte jeg også at det måske bliver sne i næste uge! Det er søreme helt rart at blive hørt for en gangs skyld HA! :-O

      Slet