27 november 2012

Nu haster det vist lige lidt.. heldigvis

 

 

 

 

IMG_2029

Mine mange anmodninger om sne og frost ser ud til at virke. Ihvertfald til dels, for om den lovede sne når at ramme min bydel er vist ikke helt sikkert, men jeg får ihvertfald brug for vanter, og derfor må jeg vist hellere se at få vante nummer to strikket færdig. Jeg gik lidt i stå forleden så jeg mangler en hånd og to tomler. Det er til at overse tænker jeg, inden torsdag.

 

Jeg har en let hovedpine her til morgen, Fister ligger stadig og snuer i min seng og lyset glimrer ved sit fravær.

 

Det bliver vist en dag hvor der er brug for masser af de her:

 

I smuk forening med det her:

En lille time med barokken er godt for min sjælefred

2 kommentarer:

  1. Henriette, du er i fare for at få smæk på dine rø....... med alle de ønsker om sne :)

    Venlig hilsen
    Pi@

    SvarSlet
  2. HA! Hvor er du herlig Pia :)

    Ja undskyld jeg øhh kan bare så godt lide sne, foruden at det gøre dagene lidt lysere.

    SvarSlet