26 november 2012

SÅ! nu er der styr på det :-)

 

 

sno_ani08sno_ani08sno_ani08sno_ani08

 

 

Halv fem gik jeg i seng igen, og halv otte blev jeg vækket af en heftig lyd af bor, der nedbryder en mur lige omme på den anden side af væggen..

I dagens anledning var det nu helt i orden, så jeg stod op igen og bevæbnet med en kop kaffe satte jeg mig til at vente på at kl blev ni.  Præcis på minutten greb jeg knoglen, fik en hjælpsom herre i telefonen, og NU er alt klar.

Ansøgning og medfølgende papirer skal sendes med posten, og da jeg nu ikke kan printe ud, er hele skidtet sendt i en mail til min far som så printer det ud for mig. Jeg kan skrive under og inden i aften er brevet sendt.

Pyhh det er en lettelse at jeg nu ikke for en tid skal tænke i dokumenter, udregninger og forklaringer. Der kan let gå en måned før jeg hører noget overhovedet, så alt tyder på at jeg kan bruge resten af året på andre ting, incl øve mig i at lade kassen med tankerne stå på hylden.

Jeg er lettet men også helt udmattet mentalt, og resten af mandagen skal bare bruges på langs. De seneste dage har jeg ikke kunnet samle mig om strikketøjet, måske jeg nu kan fortsætte med vanterne og hvad jeg ellers har af planer med mit garnlager :)

 

Her på siden fortsætter jeg min propaganda for snevejr hehe, og nu er jeg omsider helt tilfreds med indretningen. Den er knap så julet som sidste år, men her ser ud som jeg føler for i år, nemlig noget let og ikke så overpyntet. Jeg gider det bare ikke. Jeg vil  bare nyde det jul jeg nu har lyst til fra dag til dag, og så kan det jo være at jeg finder på at være mere heftig med de røde og grønne farver sidst på året. Med mig ved man aldrig.

6 kommentarer:

  1. Hvor er her blevet fint og julehyggeligt. :-)

    God du nu har fået sendt den ansøgning afsted, så den kan komme ud af "systemet".


    Har du også fået talt med banken ang. stop af afdragene, mens sagen kører?

    Ha´en dejlig dag. :-)

    SvarSlet
  2. Krydser fingre!

    SvarSlet
  3. Mange tak Catarina :) Jeg har talt med Sø og handelsretten, og det er noget de sætter igang, såfremt jeg bliver godkendt som ansøger. Så jeg skal ikke selv gøre noget. Det betyder desværre at jeg ikke allerede nu kan stoppe for afdraget til banken :( På den anden siden er der nu sat gang i tingene og så kan jeg ikke gøre mere lige nu.

    I lige måde og håber at du kommer igennem den uden at falde i søvn på jobbet.. ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder jo godt, jeg krydser finger for at alt glider glat igennem. :-) det fortjener du.

    Jeg faldt ikke i søvn på jobbet, men havde et par ordentlige gabeture. ;-)

    SvarSlet
  5. Super du har fået det afsted. Jeg kan sagtens følge dig i, hvilken lettelse det må være. Der krydses fuld skrue for, at alt går din vej.

    Rigtig fin Julehygge. Skal også have noget på min blog, nu hvor jeg har værktøjerne på plads. Så dejligt at få styr på tingene lige så stille :-)

    SvarSlet