24 november 2012

Sidste lørdag i november

 

 

Jeg er tidligt opppe i dag.

 

 

 

Det var ikke lige planen, men jeg har godt nok sovet dårligt og jeg gad bare ikke ligge og rotere mere. Desuden er jeg i godt humør!! og det skal da udnyttes. Jeg burde være knotten for Fister har som en anden lille baby underholdt mig flere gange i løbet af natten, og da han sidste gang stak sit lille knurhårskildende ansigt helt hen til mit opgav jeg…

Nu sidder jeg i sofaen med tændte stearinlys og morgenkaffe og han , ja han ligger såmænd midt på min seng og snorksover.

 

 

IMG_1720

 

 

 

 

Heldigvis har jeg jo ambitioner i dag, så jeg vil forsøge at få pyntet op til jul herinde. Og jeg vil lytte til dejlig lørdagsmusik.  I skulle tage og lytte med :

 

 

 

 

 

 

Godmorgen :-)

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Henriette.

    Jeg prøver altid dine links af, altid dejligt at prøve nyt. Linket i dag er særlig dejligt!
    Hav en dejlig juledag i dag. Jeg skal til årets første (og eneste:) julefrokost.

    Kram

    SvarSlet
  2. Kære Anonyme, du aner ikke hvor det glæder mig at høre, at der rent faktisk er en som prøver linksne af :)))) Det er jo ikke noget jeg kan se nogen steder i statistikker og sånt.

    Dejligt at du kunne lide og rigtig god fornøjelse i aften.
    Knus

    SvarSlet