21 december 2012

Fredag inden jul og jeg må bare grine nu

 

 

 

250839_419108824806546_392644570_n

 

 

Tre dage til jul. I går aftes fik jeg hentet juletræet, som Rasmus har sørget for. Derefter et kort trip i Liedl, og så hjem. Indkøbspose i den ene hånd, jultræ på slæb i den anden og, op til anden sal. Jeg når det hele inden kl 20, hvor jeg natuuuurligvis skal se 2012. Træet er ikke så højt, men ret bredt forneden ( HA! det er sgu da ligesom jeg selv er ), men alligevel er det et liiiiile problem med pladsen, så jeg tager en rask besluting og dømmer træet til at stå i den ene ende af spisebordet.

 

IMG_2500

Alt er godt, og mine to julenisser kan få tjansen med at pynte det beslutter jeg.  Godnat og sov godt…

 

I dag bliver jeg vækket af den altid morgenfriske Fister, som stikker sin snude og sine knurhår helt op i ansigtet på mig. Vågner du ikke snart hva?   Jeg gaber og siger jaja, nu skal jeg nok stå op og så

 

Knæk!

 

Jeps, min ryg er gået i baglås.

 

Så nu sidder jeg her og hygger mig ved tanken om, at det næppe kan blive sjovere. Jeg kan liste stille rundt, stå op og tage opvasken, har også lagt vasketøj på plads, men jeg er ude af stand til at bukke mig ned, dreje kroppen eller løfte så meget som en liter mælk. Det tager sin tid at komme op fra et møbel og ligeså at sætte sig.

 

Der er kun eet at gøre, og det er at grine og lade jul være jul indtil de to poder kommer og assisterer mig på mandag.

 

Det er sgu ok med mig hehe.

sycamore st press 1

2 kommentarer:

  1. Kære Henriette du skal åbenbart ikke have det let. Men flot du tager det med humor.
    Nu kan det da kun gå fremad, for dig :)

    Knus og god bedring
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Æv Æv av... hvis ikke det var fordi det kræver lidt overskud kunne det da være en anledning til at aktivere de søde poder :-) håber nu du hurtigt slipper af med de rygsmerter igen. Kh Ellen

    SvarSlet